Srbija

KAKVO PRAVDANJE PARKING SERVISA: Možda je bolje da ste ćutali

Možda bi bolje bilo da reč niste rekli, Parking servis se pravdao za verovatno najsraminiju kaznu!

Nije se nikada dogodilo da „Parking servis“ odbije reklamaciju korisniku koji je zbog hitnog pregleda prekoračio vreme parkiranja u zoni i obratio nam se sa medicinskom dokumentacijom. Ne postoji građanin koji je morao da ide u bolnicu (zbog sebe, deteta ili bližnjeg, i pri tom iskoristio dozvoljeno i produženo vreme parkiranja, pa dobio nalog za plaćanje dnevne karte), kome „Parking servis“ nije uvažio reklamaciju a taj nalog, pod uslovom da je priložio odgovarajuću zdravstvenu dokumentaciju – navode iz ovog preduzeća.

– U konkretnom slučaju, niko nam se nije obratio da reklamira nalog. Pozivamo korisnicu koja je objavila fotografiju naloga, da reklamira dnevnu kartu, kako bi bila poništena – poručuju iz „Parking servisa“.

Bolje bi bilo da su kaznili onog kog je pisao kaznu u najmanju ruku.

Izvor: beogradskiportal.rs